2013. augusztus 14., szerda

18.fejezet

I'm love with you..




-Hát..az a baj, hogy nem tudom hogy mondjam el -néztem rá valamiféle segítséget várva.
-Csak mond.
Elhúztam a számat és próbáltam késleltetni az igazából vallomásnak ígérkező mondandómat.
-De én nem tudom, hogy mit gondolsz rólam -próbálkoztam mire felnevetett.
-Megcsókoltalak és itt ülök melletted. Az nem elég?
-Azok nem szavak -rá pillantottam, Zayn pedig nagyot sóhajtott így kiböktem érzéseimet. -Tetszel Zayn. Nem mondom, hogy szerelmes vagyok mivel nem igazán tudom mi is az a szerelem. Nem tudom, hogy mit érez az az ember aki szerelmes. Abban viszont biztos vagyok, hogy tetszel. Tetszik a hangod, a kinézeted, a mosolyod, a hangod..az érintésed. De nem, nem vagyok beléd szerelmes Ha nem csókolsz meg akkor valószínűleg nem jövök rá, hogy érezek irántad valamit. Szinte magamnak sem akartam bevallani veled kapcsolatban a dolgokat, de rájöttem, hosszas gondolkodás után, hogy mit is érzek. Tetszel.


Mindvégig tekintetemet a gyepre szegeztem és az élénkzöld fű viszonylag jó célpont lett, hogy a kínos -legalábbis számomra- véghezvitt beszélgetésben azt figyeljem. Óvatosan fordítottam el a fejemet Zayn irányába és kényelmetlenül éreztem magamat, mert engem figyelt.
-Gyönyörű vagy. Nem is igazán tudod, hogy mennyi férfi tekintetét vonzod magad után. Van benned valami érdekes ami megfogott. Nem igazán tudom megmondani, hogy mi. Talán a tekinteted vagy esetleg az alakod. Aztán pedig megfogott a belsőd. Annyira nívósnak látszol pedig annyira törékeny vagy.
Beszéde közben a szél feltámadt és miközben hideg levegőt hozott magával a hajamat is összekócolta. Zayn kisimított egy tincset az arcomból miközben beszélt.
-Hazudsz -hajtottam le a fejemet.
-Miért hazudnék? -megfogta az államat és felemelt, kényszerítve ezzel, hogy a szemébe nézzek.
-Én nem vagyok gyönyörű.
-Dehogyisnem az vagy.
-Tudod te vagy az első ember aki ezt mondja -suttogtam.
-Bármikor kimondom.



***


Legvadabb álmomban sem gondoltam volna, hogy egyszer az életem során mosolyogva fogok ülni a verandán, miközben a reggeli kávémat iszom, s a telefonomat a kezembe véve sms-ezek. Bizonyára, ha ezt két hónappal ezelőtt mondom akkor kiröhögtem volna magamat. Mennyi minden történik ennyi idő alatt.
Teljesen más embernek éreztem magamat. Mintha egy más Alexis Miller köszönne vissza rám a tükörből és őszintén megmondva, nem számítottam rá, hogy ez az új "énem" tetszeni fog. Mosolygok, és nem látok mindent borúsnak, komornak. A személyiségem belülről nem változott aminek egyébként örülök.  Szeretem a személyiségemet.


Zayn azt írta, hogy ma klipet forgatnak az új albumukhoz így egész nap ott lesz, de lesz egy két órás ebédszünetük így akkor találkozunk.
Kifejezetten kellemetlennek éreztem, hogy a tükör előtt állva néztem magamat, majd a szekrényem elé lépve kezdtem el a ruháimat pásztázni. Sóhajtva raktam arrébb egy újabb felsőmet amit nem találtam megfelelőnek egy sima ebédhez. Ez lenne a szerelem? Mármint biztos vagyok benne, hogy a szerelem fázisában még  nem vagyok benne, de nem igazán tudom máshogy megfogalmazni magamnak a kérdést. Végül egy rövid farmernadrág mellett döntöttem, egy fehér denevérujjú felsővel. A göndör hajamat szépen kifésültem és érdekes módon több időt szántam a kinézetemre mint bármikor máskor.
Egy éjszaka alatt változtam volna így meg? Vagy azalatt az egy hét alatt következett be míg a fiúk távol voltak én pedig egész idő alatt gondolkodtam?Nem igazán tudom.
Elmosolyodtam egy pillanatra amikor megjelent a fejemben a tudat, hogy Zayn tegnap mit mondott nekem. Gyönyörű. Ez a szó valami hatalmas jelentéssel bír. Nem vagyok az, de este rájöttem, hogy lehetséges az ő szeméből igen. És ez elindított bennem valami olyanfajta érzelmet aminek eddig a létezéséről sem tudtam.



Sikerült időben elindulnom a találkozóhelyre, sőt még én vártam Zayn-re pár percet. Bambulva figyeltem a kocsikat, majd a távolból sikerült észrevennem Zayn-t és egy pillanatra kihagyott a szívverésem. Hű.
Fekete szerkóban közeledett, a haja pedig úgy volt beállítva, hogy megállapításom szerint egy hurrikán után is ugyanígy állna.
-Szia -köszöntem neki.
-Helló -mondta. Valószínűleg  az egyik legkínosabb szituációba kerültünk amikor egyikőnk sem tudta, hogy most mit csináljunk. Ilyenkor ér csókot adni, vagy nem? Nekem fogalmam sincs az ilyen dolgokról.
Kicsit több mint egy hete a legjobb barátom volt.
-Csinos vagy -mondta szerintem figyelem elterelés képen.
-Köszi.
-Én éhes vagyok.
-Akkor menjünk el kajálni -ajánlottam fel.
Valamilyen úton módon kötöttünk ki a mekiben és érdekesen néztem Zayn-re amikor felrakta a kapucniját a fejére.
-Te már ettél? -nézett rám miután megnézte a kínálatot.
-Öö..nem -mondtam mire egy olyan "miért nem eszel?" fejjel nézett rám. -Most mi van? Nem voltam éhes -tártam szét a karomat.
Bambulva figyeltem a kígyózó sort, majd Zayn megragadta a karomat, hogy üljünk le. Egy eldugott kis helyre ültünk le és meglepődtem amikor Zayn elém tolt egy hamburgert.
-Egyél -mondta.
-Köszönöm -motyogtam. -Milyen a klipforgatás?
-Jó, egész délelőtt halálra röhögtük magunkat.


-Tök fura, hogy így eltudsz vegyülni a tömegben -jegyeztem meg arra célozva, hogy ő azért elég nagy népszerűségnek örvend mégis egy zsúfolt gyorsétteremben ülünk.
-Figyelj, ha levenném a kapucnit valószínűleg pár sikoltozó rajongó venne körül minket és kérdezgetnének téged: a barátnője vagy? mi van köztetek? ki vagy? -nevetett miközben megette az utolsó hamburger falatját.
-Oké -nevettem. -Inkább ne vedd le.
-Befejezted? -nézett rám.
-Igen.
-Akkor menjünk.
Kimentünk a tömegből, majd kint Zaynre pillantottam.
-Mennyi időd van még?
Ránézett az órájára, majd rám.
-Még van egy órám. Addig cigizzünk már egyet.
Elővette a cigis doboz, és felém nyújtott egy szálat én pedig elővettem az öngyújtómat. Megálltunk a sarkon és csendben elszítunk egy cigiszálat.

Visszaindultunk az épülethez ahol a klipet forgatták és eközben beszélgettünk.
-Figyelj..-nézett rám és aggodalmat véltem felfedezni szemeiben. -Holnap indulunk Párizsba.
-Ohh. Okés.
Mit mondhattam volna? Zayn, ne hagyj itt vagy mit?!
-Majd üzenek, meg hívlak -mondta és arca csigalassúsággal közelített felém. Elmosolyodtam.
-Várni fogom -suttogtam és összeértek ajkaink. -Nagyon is -mondtam mikor a csókunk véget ért. Nagyon.



Nagyon szépen köszönöm, a kommenteket és a pipákat!:) Imádlak titeket skacookk!

4 megjegyzés:

  1. Uram isten, végre összejöttek(remélem) Már mióta ere várok :)) Nagyon jó rész lett, hamar hozd a kövit! :DD

    VálaszTörlés
  2. Imádom! Nagyon tetsziik! Gyorsan a kövit! :D

    VálaszTörlés
  3. Kicsit rövid lett:( de azért jóó:))

    VálaszTörlés
  4. Szia.
    Még nem értem a történeted végére, még haladgatok, de nagyon tetszik, így egyértelmű volt, hogy ezt te kapod meg :) http://dark-turns-to-light-story.blogspot.hu/2013/08/huszonkilencedik-dij.html

    VálaszTörlés