2013. július 18., csütörtök

12.fejezet

-Mi van már? -szóltam bele undokul a telefonba. Nem mintha máskor olyan jó kedvem lenne és repesnék az örömtől valamint azt hinném, hogy az élet fenékig tejfel, de most kifejezetten utálatos lettem. Alapból nem szeretem, ha felkeltenek pláne, hogy pont egy ilyen embernek kell akaratlanul is felvennem a telefont.
-Milyen kedves vagy ma kedvesem. Mizu van veled?
-Dan..fél öt van. Hajnalban. Mit akarsz tőlem? -eltekintettem a "gyönyörű" jelzőtől amivel megilletett.
-Találkozni.
-Most?
-Igen. A szokott helyen -és kinyomott. Pár pillanatig hitetlenül néztem a telefonomra, majd eldobtam a szobám sarkába és kelletlenül lerúgtam magamról a takarót. Jól tudta, hogy nem kell megkérdeznie menni akarok-e hiszen felesleges volt. Legutóbbi alkalomkor -bár nem akarom bevallani- sikerült erősen rám ijesztenie ugyanis nagyon sok mindent kinézek ebből az emberből. És még több dolgot tudok elképzelni, hogy mit csinálna velem, ha valami nagyon nem tetszene neki.
Hihetetlen gyorsasággal öltöztem fel és léptem ki az ajtón. Hajnalban az időjárás sem éli jó időszakát, de én mégis meglepődtem, hogy a szél milyen erővel fúj és, hogy mennyire hideg is van valójában. Mit volt mit tenni libabőrösen és dideregve indultam el a megbeszélt -vagy inkább kijelentett- találkozóhelyünkre, hogy valami roppant fontos dolgot mondjon el nekem. Egy biztos; ha képes odarángatni azért, mert újra rám akar ijeszteni én lefejelem.


-Na szóval -kezdett bele Dan mikor odaértem. Az illendőség vagy netalántán modor szabályai nálunk nem lépnek érvénybe így meg sem lepődtem, hogy egy szimpla hellóval sem üdvözöl. -Fogytán vagyunk..mindennel. A legutóbbi helyet ahonnan már évek óta sikerül kicsempészni a piát és a cigit bezárták. Találtunk egy új helyet és hogy is mondjam. Üzletet ajánlok -mosolygott teli szájjal.
Kérdőn néztem rá hiszen elég hamar leesett, hogy mire is kér.
-Felejtsd el. Nem fogok nektek semmit sem lopni.
-Nem is arra kérünk. Csak legyél benne. Te mennél be először gyanútlanul, majd a kasszánál előrántanád a fegyvert és a pult mögött álló férfi esetleg nőre fognád. Akkor jövünk mi. Kipakoljuk a boltot és megyünk és..
-Felejtsd el -nyomatékosítottam szavaimat. -Nem csinálok ilyet.
Eddig pókerarccal figyelt, majd részese lehettem, hogy kienged magából egy ördögi kacajt.
-Akkor, ha nem akarod édesem..kezdetnek egy csók is megteszi, majd jön a szex.
-Nem
-Te tudod. Estig választhatsz. Vagy a rablás vagy a csók. De tudod..ha az utóbbit választod annak még lesz folytatása. Észrevettem én az évek során, márpedig már régóta ismerlek, még egyszer sem jártál senkivel. Úgyhogy..boldog lennék Alexis Miller, ha megajándékoznál életed első csókjával ebben a szent pillanatban.
Fogaim csikorogtak mikor állkapcsom megfeszült és igyekeztem nem az előttem álló férfi arcába köpni.
-Menj a pokolba -motyogtam. Egy gyors mozdulattal megfordultam és igyekeztem minél gyorsabb léptekkel elhagyni ezt a helyet.
-Várok rád. Este találkozunk. Gondolom 9-re már otthon vagy. -kiáltott utánam Dan mire mondatába beleremegtem. Este.



***


Zord idő, irdatlanul keserű kávé és a tévében idióta műsorok nézése. Nos, kellemesebbnek  is ígérkezhetne a péntek reggelem. 10 óra körül járhatott, és én halálra untam magamat. Nem bírtam magamban tartani a reggel történteket és elakartam mesélni valakinek. Valakinek aki lehet, hogy ellenezné a dolgot, de meghallgatna. Magam sem tudom; miért ragaszkodom ennyire ahhoz, hogy neki számoljak be elsőnek erről, de jelenleg nem foglalkoztam ezzel. Erre a személyre tegnap csúnyán megharagudtam így egy másik fiúnak a segítségére számítok. Legalábbis nagyon remélem, hogy meghallgat. Telefonomat előkapva tárcsáztam a számot.
-Öm..Szia! -köszöntem neki mikor felvette.
-Szia Alexis -szólt bele Niall.
-Nem aludtál?
-Mi?Ja nem. Már rég stúdiózunk.
Nagy levegőt vettem és úgy döntöttem, hogy akkor is megkérdezem.
-Odamehetek? Beszélni.
-Persze. Gyere.


***


-Na szóval..Mizu? -kérdezte miközben leültünk egy közeli padra. Furán méregettem ugyanis kirobbanó energiával rendelkezett a délelőtti órákban és mindenre, mindenkire mosolygott.
-Ö..Na szóval. Nem igazán tudom, hogy hogy kezdjek bele -hajtottam le a fejemet és egyből kínosan éreztem magamat.  -Őszintén megmondva erről Zayn többet tud, de vele összevesztem..és egy elég gáz helyzetbe kerültem.
-Figyelj...Tegnap este Zayn megmondta a véleményét valamiről. Lehet, hogy szerinted durván fejezte ki magát, de csak az igazat mondta -aha. tehát a fiúk is pletykálnak egymás között. Azért ezt jó tudni.
-De nekem rohadtul nem tetszik az, hogy ő annyira nagy emberismerőnek gondolja magát miközben nem az. Azt mondta azért nem érdemes cigiznem, mert tönkre akarom tenni magamat. Ez csak egy része a dolognak. Semmit sem tud rólam, Niall. Szinte semmit. És az fájt ebben az egészben, hogy ő azt hiszi, mert neki annyi sok rajongója van és nehéz neki, neki megengedett, hogy szívjon. És, hogy nekem nincs rá semmi okom. Pedig nem is ismer.
-Akkor hagyd, hogy megismerjen. Hidd el, ő megakar. Csak nem hagyod.
-De nem tudom, hogy hogy hagyhatnám..-vallottam be őszintén. -És bocsi amit mondtam..a rajongóitokról.
-Nem gáz. Egyébként javaslom, először rendezzétek ezt a dolgot egymás között. Ha meg tényleg Zayn tudja az egészet amiért idejöttél ezt vele beszéld meg. Szerintem jobban megértene. Ha szeretnéd kihívom -ajánlotta fel én pedig hálásan bólintottam.
-Várj..én kérjek bocsánatot, vagy ő? -dadogtam.
-Ezt nektek kell eldöntenetek.



***


-Szia -köszöntem kissé közömbösen.
-Alexis én sajnálom -mondta Zayn miközben leült mellém.
-Ne. Ne sajnáld. Kimondtad a véleményedet szóval emiatt nem lehetek mérges rád. Én akadtam ki rád nagyonis amiatt, hogy te azt hiszed ismersz, pedig ez nem így van.
-Akkor beszélgessünk.
-Most? -döbbentem le.
-Szeretnélek megismerni.
Nagyot sóhajtottam. Most kezdjek bele?
-Amúgy miért jöttél ide?
-Hát..reggel találkoztam Dannel és..-csuklott el a hangom mire ránéztem.
-Mit csinált veled? -kérdezte keményen.
-Még semmit.
-Figyelj..rohadt hideg van. Menjünk be és ott elmeséled az egészet.
-Ott vannak a srácok..
-De ez egy nagy hely sok szobával ahol beszélni tudunk.
-Hát jó -felálltam és bementünk az épületbe. Köszöntünk a srácoknak, majd végül Zayn egy kis szobához vezetett aminek leültem a kanapéjára és összekuporodtam.
-Na szóval Dan.
-Felhívott, hogy találkozzunk. Aztán pedig elmondta, hogy van egy ötletük..valami boltot kéne kirabolni. Azt mondtam, hogy nem leszek az úgymond bűntársuk. Erre viszont azt válaszolta, hogy akkor csókoljam meg..és lesznek folytatásai.
-Milyen folytatások? -kérdezte idegesen.
-Szerinted?
Elkapta a fejét. Hát persze, hogy kitalálta Dan mire gondol.
-Alexis miért csinálod ezt? Miért nem hagyod őket ott?
-Mindig is tudtam évek óta, hogy mire kellek nekik. Kihasználtam őket, hogy adjanak cigit meg piát. Aztán amikor legutóbb ott voltam úgymond megfenyegettem őket és Dan ezt nem bírta. Gondolom, hogy egyenlíteni akar vagy mi. És megfenyegetett..hogy csúnya vége lesz, ha nem csinálom azt amit ő mond.
-Nem tudom,hogy miben segíthetnék -kezdte.
-Nem is kell a segítséged. Csak kell, hogy...hogy valaki meghallgasson -az utolsó szavakat félve mondtam ki. Nem Zayn-től féltem hanem a megbízástól. Félek megbízni.
Megértően bólintott.
-Tudod más vagy mint amikor először beszélgettünk -kezdte. Nem tudtam, hogy ezt most miért hozta fel, de volt egy olyan érzésem, hogy csak a véleményét akarja elmondani amit még nem tett meg.  -teljesen közömbös voltál mindennel kapcsolatban. Szerintem még magaddal is. Nem érdekelt semmi és senki, talán csak a társaság ahova jártál. Olyan volt mintha hidegen hagytál volna mindent. És most..nem tudom, hogy mióta ismerlek, de szerintem te nagyon törékeny lány vagy és nagyon érzelmes. Csak nem mutatod ki.
-Még mindig vacak emberismerő vagy -nevettem el magamat kínosan. -Csak félek. Félek, hogy mi lesz vele.
-Elhiszem.
Megérintette a felkaromat és óvatosan szembe fordított magával. Óvatosan ölelt át én pedig viszonoztam ezt neki.




Sziasztok!:) Köszönöm szépen a 3 kommentet amit az előző részhez kaptam, remélem, hogy ehhez is kapok kábé ennyit :D. Most nagyon jól haladok a részekkel ugyanis ez a blog valamiért közelebb áll hozzám. Na mind1.
Ha akartok követhettek tumblr-en is: 
http://iwanttobepopular.tumblr.com/    xo.Selena

1 megjegyzés: