2013. május 19., vasárnap

1.fejezet

Sziasztok!:) Megérkeztem az első fejezettel. Örülök, hogy felkeltette az érdeklődéseteket a prolológus, és köszönöm, hogy már hárman feliratkoztak!
Majd jelentkezem. Sel.






Piaszag...Kellemetlen erre kelni az egyszer biztos. Szemeimet először hunyorogva nyitottam ki, és próbáltam megbizonyosodni hollétemről. A fürdőszoba hideg csempéjén feküdtem mellettem egy eltörött Jack Daniels-es üveg, amiből az ital kifolyt ezáltal az egész helységet elárasztotta a szaga. Az ablak félig nyitva volt, emiatt hideg szellő jött be a fürdőbe. Libabőrös lettem a kellemetlen érzéstől, így felültem. Fejembe hasító fájdalom jelent meg és egy apró sikolyt engedtem ki magamból. Lábamhoz hajtottam a fejemet és mélyeket lélegeztem . A hideg szellő eltörpült a fejfájás mellett és minden erőmmel azon lettem, hogy egy gyógyszert találjak ami megszünteti a hasító fájdalmat. Óvatosan álltam fel és közben az egyik bútor szélébe kapaszkodtam, hogy ne essek el. A szekrényben kezdtem kutakodni és imádkoztam, hogy legyen ott valami a számomra. Egy doboz Advilt találtam amiből gyorsan bevettem egy szemet és vártam hatását. A földre rogytam és a fürdőkád melletti hideg fali csempéhez nyomtam homlokomat.



A fájdalom fél óra múlva enyhülni látszódott így -most már biztosabban- álltam fel. Ruhám cipzárját óvatosan húztam le a hátamon, majd egy halk puffanással esett le rólam ruha. Kiléptem belőle, majd levettem fehérneműmet és beálltam a zuhany alá. Amint megnyitottam a csapot meleg, majd később forró víz jött a zuhanyrózsából ami éppen jól jött -az éjszakai földön alvás után- fájó izmaimnak. Kezembe vettem az egyik tusfürdőt, egy keveset a tenyerem közé vettem és próbáltam masszírozó mozdulatokkal belevinni bőrömbe.
Egy halk sóhajt engedtem ki magamból mikor végeztem és el kellett zárnom a csapot. Egy törülközőért nyúltam, majd kiszálltam a kabinból.
A tükörben arcomat meglátva megijedtem, mivel sminkem teljesen elmosódott, piros rúzsom -ami miatt a tegnapi buliban lekurváztak-, pedig teljesen eltűnt számról. Egy vattapamacsot fogtam kezembe és dörzsölő mozdulatokkal vakartam le magamról sminkfoszlányaimat.


A szobámba totyogtam ahol is, a földről felkaptam az egyik fekete farmeremet egy fekete pólóval. A szintén fekete Converse cipőm fűzőjét bekötöttem, majd visszatértem a fürdőszobába ahol gyorsan megcsináltam a füstös sminkemet.
Első utam a konyhába vezetett, hol a hűtőből kivettem egy Red Bull-t, majd a szekrényből egy bontatlan chipset. Az erkély lépcsőjéhez mentem, majd leültem a legfelső lépcsőfokára. Hűvös,ködös idő volt és nyújtózkodva pillantottam vissza a konyhába, hogy megnézzem az időt. 12:18. A városhoz képest hideg volt. Összehúztam magamon a felsőmet, ezután remegő kézzel vettem elő zsebemből egy cigit. Gyorsan meggyújtottam, majd éreztem, hogy szervezetembe kerül az édes nikotin ami miatt epedezek. Mélyen szívtam a csikkből, szinte az utolsó darabkáig, s a végén egy gyors mozdulattal, hanyagul dobtam el a hamutartóba.
Az energiaitalt fürgén bontottam ki és nagy kortyokkal ittam bele, várva, hogy hatása megjelenjen. A chipset lassan majszoltam mígnem telefonom hangos pittyegéssel jelezte, hogy üzenetet kaptam. Kíváncsian nyitottam meg: Találkozzunk. Jön mindenki. Van pia,cigi, anyag. Dan
Azonnal felpattantam, telefonomat zsebre vágtam és elindultam a megbeszélt helyre. London utcái a ködös időkben mindig mások..olyan lakatlannak tűnnek és ridegnek. Imádok ilyenkor mászkálni.
Elmentem a park előtt, hol a padokon ülő emberek furán méregettek, de ez engem nem érdekelt. Mikor megláttam a sikátor elejét lépteimet felgyorsítottam így hamar odaértem.
-Szia bébi -kiabálta Dan, majd odajött hozzám megfogta az arcomat és egy hatalmas puszit (vagy inkább nyálcsutakot) adott rá. Szorosan megölelt ezáltal éreztem büdös piaszagát. Azonnal eltoltam magamtól és mélyen a szemébe néztem. Be volt lőve..

-Mi van cica valami nem tetszik? -tárta szét karjait előttem és értetlen tekintettel nézett rám.
-Minden oké...-préseltem ki magamból a legelviselhetőbb választ. Az egyik haverja kezéből kaptam ki a Whiskey-s üveget és jólesően ittam belőle.
-Legalább bebasztál az éjjel?Mert mi olyan kettő körül átpasszoltunk másnak..
Milyen kedvesek.
-Ja..Tiszta másnaposan keltem. Nem emlékeztem semmire.
-Azért vegyél egy terhességi tesztet szivi, mert lehet, hogy megerőszakoltak vagy valami hasonló -röhögött az egyik fültágítós fiú, akinek az arcán van egy kígyó tetkó. Nem tudtam a nevét, de mindig együtt ittunk.
Egy grimaszt küldtem felé és mit sem törődve gyújtottam meg a második szál cigimet ebben a félórában.
-Ez ártani fog a picinek -jött oda még egy haver és a hasamra rakta a kezét, ami egyre feljebb csúszott így elérte mellemet.
-Na jól van hagyjátok őt békén -Dan hangja csendült fel parancsolóan. A levegő forrni kezdett szinte mindenki között és beállt a kínos csönd. Egy ismeretlen -részeg- röhögés rázta meg a helyet és visszatértünk a régi kerékvágásba.
-Köszönöm -suttogtam miközben leültem mellé.
-Kérsz? -nyújtott felém egy kis anyagot.
Sűrűn rázni kezdtem a fejemet.
-Kár..pedig ki kéne próbálnod.
-Ezek is megölnek egyszer -mutattam fel az üveget. -Mondjuk remélem, hogy előbb mint utóbb.
-Én nem..jó, hogy ebbe a társaságban van egy lány is...-rám nézett és az arcomat vizslatta. Szigorúan a betont figyeltem, mintha olyan érdekes lenne. -Szüleiddel mizu?
Tudtam, hogy felfogja tenni a kérdést...Fejemet hátrahajtottam és most az eget kémleltem.
-Ahhoz kell még több pia.
-Ma már ne igyál többet..este nagy buli lesz, majd ott.
-Amúgy semmi nincs velük..szerintem már vagy két hete nem láttam őket, pedig egy házban lakunk. Lehet elköltözöm valahova. Az lenne mindenkinek a legjobb.



*


-Akkor a megszokott helyen találkozunk este? -kérdeztem.
-Ja..és szűk rucit vegyél fel -kiabálták többen is. Mit sem törődve indultam el a szokásos útvonalamon. Az égen a fátyolfelhők mögül betörtek a napsugarak és tavaszias időt varázsoltak. A park előtt egy csomó ember tolongott, mivel valami ünnepség szerűség vette kezdetét. Egy hatalmas ugrálóvár volt felállítva ami a szivárvány minden színében pompázott. Kis farudak voltak ráfüggesztve ami gondolom a lépcsőt jelenthette, mivel utána egy hatalmas csúszda következett. A gyerekek nevetve ugráltak rajta és sikoltoztak. Körülöttük az emberek kezében vattacukor,perec és lufit láttam. Egy könnycsepp vonult végig az arcomon amit sietősen letöröltem. Én sosem leszek már boldog ember.
Egy nagy kerülőt tettem hazáig csakhogy ne halljam a boldog hangokat. Mindenesetre szerintem megérte.
Már messziről láttam, hogy a lakás egyik szegletében ég a villany...fasza.  Eredetileg beakartam osonni és a terv majdnem sikerült, de meghallottam, hogy valaki a nevemet kiabálja.
-Alexis!Gyere már! -kirázott a hideg anyám hangjától.
-Megyek..
-Bűzlesz..már megint. Nem értem, hogyha cigizel miért nem lehet bekapni egy rágót!Hát a ház miattad fog bűzleni.
A szemeimet forgattam és unottan néztem.
-Pakold ezeket ki -mutatott a zacskókra. Bevásárlásból tért haza vagy mit tudom én. -Most! Ja és egyébként örülnék, ha este nem lennél itthon..befolyásos vendégek jönnek. És ha te itt lennél..
Még mielőtt befejezhette volna a mondatot felkaptam a szatyrokat és sietve pakoltam ki őket a konyhában.
Próbáltam valamilyen szinten kizárni a külvilágot, bár ez nehezen ment. Sprintelve mentem fel a lépcsőn és a szobámba érve becsaptam az ajtót. Telefonomat és fülhallgatómat elővettem, majd a zenét üvöltetni kezdtem a fülembe. Nagyon erősnek kellett lennem...de nem nem sírtam!



Este hat körül újra elvégeztem a teendőimet. Lezuhanyoztam, felvettem az egyik fekete combközépig érő, testhezálló ruhámat, fekete magassarkúval, majd telefonon beszéltem Dannel ki már elindult a partira így nekem sem volt más választásom.
A szórakozóhelyet nem volt nehéz megtalálni, majd a társaságunkat sem mivel valószínűleg ők voltak a leghangosabbak.
Egy koktéllal kezdtem aztán jöhettek a töményebb italok, egy csomó mindenkivel táncoltam -ismeretlenekkel is- és nagyon jól éreztem magamat. Éjfél körül a buli a tetőfokára hágott és én egyre jobban lerészegedtem.
A fiúk is egyre több italt adtak a kezembe vagy egyenesen a számba öntötték a különböző márkájú alkoholcsodákat.
Szédülni kezdtem és hányingerem volt, majdnem összerogytam. Egy fiú kapta el a kezemet és erősen szorított.
-Nem fogsz többet inni, értetted?!



(Ha tetszett a rész komizzatok, vagy iratkozzatok fel)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése